Квадроцикл ORIX 125 червоний
ORiX 125 – оновлена модель квадроциклу. Її основна відмінність – двигун 125 кубів. ORiX 125 часто плутають із його «близнюком» - моделлю SharX 200.
На ринку можна зустріти багато моделей квадриків. Вони відрізняються своїми показниками та характеристиками. Найбільш застарілі моделі вирушають на другий план. Їхнє місце займають удосконалені оновлені варіанти. Квадроцикли ORiX займають лідируючу позицію серед інших.
У ORiX змінили майже всю будову рами. Вона закріплена поперечними підсилювачами. Передні консольні важелі зміщені вперед. Удосконалена рама покрита ґрунтовкою та фарбою. За рахунок цього вона довго зберігає презентабельність. Фарба тримається щільно – не скочується і не подряпується.
Основна проблема квадроциклів – керованість. Тому в ORiX постаралися досягти її максимального показника. Для цього хід підвіски був подовжений, а задній маятник перенесено трохи вище. Деякі моделі квадриків схильні до ковзання. Нерівне дорожнє покриття, велика швидкість – все це зменшує зчеплення коліс із дорогою. Як наслідок, квадроциклом керувати у рази важче.
Щоб уникнути цього, модель ORiX 125 була вдосконалена. Її колісна база подовжена. Передня колія коліс розширена, це можна побачити на фотографіях нижче. Для моделей з двигуном об'ємом 150 куб. см і більше це дуже важливий показник. До речі, такі моделі надійдуть у продаж разом із Орікс 125.
За рахунок таких змін у конструкції квадроцикл повністю розкриває свій потенціал. Управління стане в рази простішим, а їзда – приємніше та динамічніше. «З вітерцем» зможе покататися не лише підліток, а й дорослий. Квадрик демонструє відмінні показники потужності та витривалості.
Зміна будови рами та інновації у її розмірах дозволили збільшити обсяг бензобаку. Встановили більш ємний варіант – 4,2 літра.
Які ще зміни є у моделі Орікс 125? Наприклад:
- оновлений тип двигуна. На зміну старому варіанту встановили новий від виробника Jianshe. Він не з бюджетних – такий двигун у рази потужніший. Крім покращених показників, двигун Jianshe не вимагає дорогого та трудомісткого обслуговування. Він ідеально підходить 125 моделі;
- карбюратор тепер із алюмінієвого сплаву. Старі, чавунні моделі сильно поступаються йому в довговічності. Оновлений алюмінієвий карбюратор – прямий доказ того, що двигун справді має 125 кубів, а не 110. Новий двигун дозволить відчути всю потужність квадрика вже після першої поїздки;
- глушник також змінився. Діаметр випускної системи збільшено. Вихлоп напівпрямоткового типу. Продуктивність глушника в рази зросла – це не стокові моделі в інших квадроциклів.
Зверніть увагу на конструкцію задньої цапфи. Елемент щільно фіксує задню вісь. Основна відмінність конструкції цапфи – тип закріплення скоби. Гальмовий супорт і його кріплення тепер розташовані не в торцевій частині. Цей елемент видозмінено та перенесено вгору. Цапфа закріплена за допомогою трьох з'єднань та фіксується болтами.
Супорт удосконалений і має іншу будову не так. За рахунок такого розташування зменшується ризик механічних пошкоджень та усіляких забруднень. Якби супорт був встановлений знизу, у нього б швидко забивався бруд та пил. Фіксуюча скоба стала товщою, за рахунок чого досягається максимальний рівень міцності.
На кермі встановлено два важелі. З їх допомогою можна керувати дисковими гальмами, які розташовані спереду та ззаду.
Панель керування – головний інструмент водія. Панель триколірна, має контрастний РК-дисплей оновленої форми. Корпус зміщений у нішу. Певний кут нахилу інформаційної панелі дозволяє без проблем зчитувати показники під час поїздки. Встановлено захисний козирок над панеллю, який прикриє монітор від сонця та засвітів.
ORiX 125 має алюмінієве кермо зі змінним перетином. Зазвичай такий тип керма не встановлюється на малогабаритних квадриках. Однак модель ORiX 125 отримала це вдосконалення. Кермо з алюмінію міцніше, ніж сталеві варіанти. Навіть при падіннях його дуже складно викривити чи зігнути. Трипси та блоки керування світлотехнікою стандартні. Курок газу має обмежувач. Змінний гвинт дозволяє контролювати потужність пристрою та швидкість поїздки. Така «плюшка» підійде для пілотів, що навчаються. ORiX 125 можна сміливо купувати дітям – батько сам зможе налаштувати максимальну швидкість позашляховика.
В Оріксі встановлені пресмаслянки. Вони перебувають у поперечних важелях. Якщо постійно проводити шприцювання, збільшиться термін служби втулкового сайлентблока. Пам'ятайте, що для справності квадрика, краще не забувати про своєчасне обслуговування.
Орікс 125 має новий тип фар. Вони встановлені на дві напрямні лінзи. За рахунок цього потік світла концентрується від спарених світлодіодних елементів оптики і прямує у потрібне місце. Поряд з фарами розташовані освітлювальні елементи, що працюють завжди. Габарити ORiX 125 мають функцію «денного світла». Самі фари розташували в такий спосіб, щоб захистити їхню відмінність від поломок при прямих зіткненнях. А від бризок бруду оптику захистили пластиковими припливами.
ATV ORiX 125 має дві багажні платформи – спереду і ззаду, що мають стандартну форму. Каркас у платформ сталевий, трубчастий. З усіх боків вони вкриті звичайним пластиковим корпусом.
Позаду розташовані світлодіодні ліхтарі. Якщо в інших моделей квадриків освітлювальні елементи знаходяться в центрі, то в ORiX 125 – з боків. Два ліхтарі віддалені один від одного на однакову відстань. Форма освітлювальних елементів чимось схожа з ліхтарями у SharX 200. Таке розташування фар робить квадроцикл помітнішим у темний час доби.
ORiX 125 оснащений сигналізацією. Можна віддалено заблокувати та зупинити мотор. Таку фішку зможуть використати пильні батьки для контролю своїх дітей – завжди можна дистанційно зупинити їзду, якщо це загрожує дитини.
- Дитячі
- Підліткові
Відгуків не знайдено