Вибираєте байк для подорожей бездоріжжям або просто драйвових покатушок по off-road? Тоді зверніть увагу на мотоцикл ендуро Viper V250L New. Це один із «найгнучкіших» байків виробника, здатний підлаштуватися практично під будь-які дорожні умови. Двоколісник впевнено почувається на асфальті, ґрунтовці, пересіченій місцевості, в лісі і т. д. Так давайте ближче познайомимося з цим незвичайним апаратом.
ЯКІ МОДИФІКАЦІЇ БУЛИ ВНЕСЕНІ ДО VIPER V250L NEW?
Отже, одразу варто зазначити, що модель В250Л – добре знайомий українським райдерам мотоцикл. Модель не просто заслужила визнання, а й утримувала звання одного з найбільш продаваних ендуро в СНД.
І ось у 2021 році компанія Вайпер презентувала оновлений двоколісник. З одного боку серйозних змін практично немає. Але навіть незначні доповнення зробили V250L New ще більш комфортним та цікавим.
Зміни торкнулися:
- Двигуна апарату. Зараз на моделі стоїть новий двигун Zongshen 172 FMM потужністю 19 к. с. (було 17 к. с.). Хоча райдери, які протестували оновлений байк, практично не помітили серйозних відмінностей.
- Кольору кузова. Новий V250L випускається у чорному та білому варіанті.
- Панелі приладів. На мотоцикл 250-кубовий було встановлено сучасний електронний спідометр.
- Багажника. Виробник трохи змінив багажний майданчик, оптимізувавши його під різні типи кофрів.
Цікавим доповненням стало вітрове скло із захистом для фари, додане до комплектації мотоцикла. За бажанням райдер може легко встановити або демонтувати цей щиток.
ТЕХНІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ VIPER V250L NEW
У плані начинки новий мотоцикл В250Л не дуже відрізняється від попередників. На ньому також стоїть чотиритактний 250-кубовий двигун з повітряним охолодженням. Така система підтримує стабільну температуру двигуна та виключає його перегріви.
Підвіска мотоцикла теж залишилася колишньою: вилка-перевертень (спереду) та гідравлічний амортизатор ззаду. Ще на попередніх версіях байка райдери відзначили ефективну роботу підвіски. Система гасить навіть сильні удари, а їзда пересіченою місцевістю перетворюється на приємний відпочинок.
Щоб покращити прохідність мотоцикла, виробник встановив на нього колеса різного діаметру (18 та 21 дюйм). До речі, до базової комплектації Viper V250L New входять універсальні покришки, які підходять для асфальту та середнього бездоріжжя.
Одним із плюсів цього ендуро є сучасна та надійна гальмівна система. На байку стоять дискові гальма, що відрізняються високим ККД (краще розсіюють високі потужності).
ДЛЯ ЧОГО МОЖНА КУПИТИ VIPER V250L NEW?
Раніше ми вже відзначали «гнучкість» цього мотоцикла. І це підтверджують усі власники Viper V250L New. Завдяки повній комплектації та відмінній прохідності байк може використовуватися практично для чого завгодно:
- Поїздок на роботу чи до магазину.
- Туристичних вилазок або прогулянок бездоріжжям.
- Тривалих експедицій.
- Поїздки на середні дистанції.
- Полювання чи риболовлі.
- Перевезення вантажів чи кур'єрської доставки.
У плані швидкості мотоцикл Viper V250L New також приємно здивує райдера. Цей позашляховий байк легко розганяється до 100 км/год, а його крейсерська швидкість по бездоріжжю становить 50-70 км/год (залежно від траси).